недеља, 13. мај 2012.

Više od poznate ličnosti-Kaliopi Bukle

E,vreme je za novo izdanje moje rubrike "Više od poznate ličnosti" u ovom broju-KALIOPI BUKLE!!
Zašto baš ona? Zato što će,verovatno već svi znate,predstavljati Makedoniju na Evroviziji sa pesmom "Crno i Belo". E sada nešto o njoj:

Kaliopi je rođena 28. decembra 1966. godine u gradu Kičevu u Makedoniji. Kaliopi Bukle je pokazala interesovanje za muziku u ranom detinjstvu i već 1976. učestvovala je na makedonskom dečijem festivalu "Zlatno Slavejče" izvodeći pesmu "Tebe majka čeka" Tereze Kesovije gde osvaja prvo mesto. Kaliopi je kasnije nastupala sa horom Razvigorče" širom Čehoslovačke, Austrije i Slovenije između 1978. i 1980. godine. Kasnije počinje svoju profi karijeru. Kaliopi je jedna od najpoznatijih vokala balkanske muzičke scene, prepoznatljiva po svom specifičnom glasu. Slavu je stekla kompozicijama "Bato", "Oboi me", "Mesečina", "Na pat do Makedonija" i drugima. Ove godine(2012) Kaliopi će predstavljati svoju dragu zemlju,Makedoniju,na pesmi Evrovizije u Bakuu u Azerbejdžanu.

                           DISKOGRAFIJA: 

  • 1986 – Kaliopi
  • 1987 – Rodjeni
  • 1999 – Oboi Me(Oboji me)
  • 2001 – Ako denot mi e noḱ(Ako mi je dan noć)
  • 2002 – Najmila – Live and Unreleased
  • 2003 – Ne mi go zemaj vremeto(Ne uzimaj mi vreme)
  • 2005 – Me, Isadora
  • 2007 – The Best Of
  • 2008 – Želim ti Reći
  • 2009 – Oblivion (ft. Edin Karamazov)
  • 2010 – Poraka(Poruka) 































Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)