петак, 11. мај 2012.

Kaliopi-intervju

 Evo jedan intervju Makedonske predstavnice na Euroviziji ove godine:
KOMPLIKUJEMO SEBI ŽIVOTE, A SVE JE JEDNOSTAVNO
Komplikujemo-sebi-zivote-a-sve-je-jednostavno
Muzička diva raskošnog glasa i predstavnica Makedonije na ovogodišnjem Eurosongu, Kaliopi Bukle, u intervjuu za S media portal otkriva svoje motive i cilj učešća na najvećem evropskom muzičkom takmičenju. Spominje i svoje mnogobrojne fanove, ali i one koji čak i bez pokrića kritikuju njen rad. Razgovor smo počeli temom koja će joj svakako obeležiti ovu godinu: Evrovizijom.

- Moram da priznam da sam prezadovoljna reakcijama na pesmu "Crno i belo". Mnogi me pitaju šta će meni Evrovizija u bogatoj biografiji koju imam, ali ja kažem da ona nije možda potrebna meni koliko mojoj zemlji. Tamo idem ispred Makedonije i u ta tri minuta daću svoj maksimum!

Kako ste odabrali pesmu kojom ćete predstavljati svoju zemlju?

- Znala sam da mi je potrebno više od dobre pesme. Trebala mi je pesma koja će me naterati da zaživim i ne budem sama na sceni, a na velikoj sceni je pevačima najteže jer se osećaju usamljenim. Onda sam pozvala čoveka koji me najbolje poznaje, Romea Grila, koji je napisao legendarne hitove koje sam otpevala. Pitala sam ga, pomalo bezobrazno: Imaš li pobedničku pesmu, a on je još berzobraznije odgovorio: Imam. (smeh) I onda smo krenuli da radimo.

Koliko ste vi radili na samoj pesmi, i da li je vaša reč bila poslednja?

- Moj je tekst i neverovatno iskustvo je da posle 12 godina sarađujem sa Romeom. On je insistirao da ja uradim tekst što me je začudilo. Mi smo timski igrači, a ja mu bezgranično verujem. Sada sam presrećna kada mi, odnosno nam, udeljuju komplimente.

Da li je, kakav je i naziv pesme, u životu baš sve tako drastično različito odnosno crno i belo?

- U životu ima šarenolikosti, a mi ljudi smo postali ograničeni da prepoznamo tu šarenolikost i to je kritika svima nama. Komplikujemo sebi živote, a sve je tako jednostavno. Sve je izbor u životu i sve je crno-belo.

Na Eurosongu, koji je pravi spektakl, nije dovoljan samo moćan glas već i scenski nastup. Kako će izgledati vaš performans i da li znate stajling za takmičenje?

- Na sceni ću biti sa bendom koji se zove "Jedva smo se skupili". (smeh) Skromnost, hrabrost i emocija su odlike makedonskog naroda i to je poruka koju ćemo poslati sa scene, a za to mi je bio potreban mlad bend kakav je moj. Moj stil će biti elegantni rok-stil koji godinama preferiram. Biće lepo i urbano. (smeh)

Kakvi su komentari vaših fanova iz Srbije i Željka Joksimovića, kao i Nine Badrić koja će predstavljati Hrvatsku?

- Fenomenalni! Kada sam prvi put otpevala pesmu pred srpskom publikom, na sredini pesme osetila sam neverovatnu energiju koja je vladala u publici. Nina mi je slala podršku sve vreme, kao i ja njoj jer je imala intervenciju na glasnim žicama i srce mi se cepalo zbog nje. Željko je bio u "izolaciji" jer je pripremao svoju pesmu, ali naći ćemo vremena da se družimo i sumiramo utiske.

Kako se vama dopala njegova evrovizijska pesma?

- Verujem u njega i mislim da će Srbiju predstaviti u najboljem mogućem svetlu. Pesme nije zahvalno komentarisati, jer, uostalom, sve je to stvar ukusa.

Koji su dalji planovi vezani za Eurosong?

- Snimili smo spot za pesmu "Crno i belo", a sada krećemo u promotivnu turneju. Imamo dosta poziva i valja na sve odgovoriti. Takođe radimo na promociji pesme na engleskom jeziku, iako ću u Azerbejdžanu pevati na makedonskom. A tu je i verzija na srpksom... Ima puno posla, ali je zadovoljstvo raditi.

Koliko vam znači podrška fanova?

- Zaista mnogo, jer to je moje najjače oružje protiv onih koji me ne vole. Volim kad me neko “pljuje” bez obzira na to da li ima pokriće za to ili ne. Kada vas svi hvale to znači da vas sažaljevaju, a to nije dobro. Sve dok me kritikuju to znači da privlačim njihovu pažnju, a fanovi su uvek uz mene i brane me. (smeh)

Koji je vaš cilj odlaska na Eurosong: pobeda ili nešto drugo?

- Važno mi je da se dobro zabavim, da moj narod bude ponosan na mene, da ljudi zavole moju pesmu... Ne opterećuje me kakav će plasman biti, ali idem sa velikom željom da se predstavim u najboljem svetlu.

Šta vam daje energiju za rad: ljubav, prijatelji, muzika...?

- Sve što ste naveli. To su tri najbitnija elementa koja su potrebna da čovek ostane čovek.



Izvor: S media portal.
p.s.-Hvala što je ovaj intervju o ovoj divnoj ženi dostigao mnogo pregleda:) Hvala,hvala,hvala!!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)