субота, 12. мај 2012.

MYTOP10-Eurovision Special

Ovo je moj SPECIJALNI EUROVISION 2012 top 10:) Tako mi nekako došlo da ga napravim zbog sve te Eurovizijske euforije koja vlada poslednjih dana...Nisam čula baš sve pesme...čula sam oko 20-30ak. Hajde da pogledamo...(+dobićete i obrazloženje zašto se koja pesma nalazi na svom mestu)

10.Srbija(Serbia)-Željko joksimović-Nije Ljubav Stvar
Zašto? -Zato što bi bilo loše da ne stavim pesmu koja će predstavljati moju zemlju.
9.Hrvatska(Croatia)-Nina Badrić-Nebo
Zašto? -Zato što je Nina imala operaciju glasnih žica i nije izgubila svoj super glas!Bravo Ninče!!!
8.Crna Gora(Montenegro)-Rambo Amadeus-Euro Neuro
Zašto? -Zato što je pesma najneobičnija od svih.
7.Rusija(Russia)-Buranovskiye Babushki-Party For Everybody
Zašto? -Zato što su ove simpatične bakice rešile da pokore celu Evropu:) pa nek im je sa srećom!
6.Kipar(Cyprus)-Ivi Adamou-La La Love
Zašto? -Zato što mislim da će biti veliki hit.
5.San Marino(San Marino)-Valentina Monetta-The Social Network Song
 Zašto? -Zato što brzo ulazi u uši i pevaćete je već sutra!
4.Rumunija(Romania)-Mandinga-Zaleilah
Zašto? -Zato što već vidim ovu pesmu kao veliki letnji hit!
3.Makedonija(Macedonia)-Kaliopi-Crno I Belo
Zašto? -Zato što je Makedonija zaslužila da bude među najboljima jer to se nije desilo još od 2000.-te,a i titula najboljeg bi bila kao šlag na torti za karijeru Kaliopi.
2.Turska(Turkey)-Can Bonomo-Love Me Back
Zašto? -Zato što smo bili 500 godina pod turcima pa što nebi proveli i 3 minuta uz njihovu muziku.Lik je skroz sladak (za mene je on pobednik ali zbog nekog meni bliskog nije tu gore) :)

i najzad na prvom mestu moja draga zemlja (najviše zbog mora;))...
1!Grčka(Greece)-Eleftheria Eleftheriou-Aphrodisiac
Zašto? -Zato što je jednostavno neodoljiva!!!!!



Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)