понедељак, 14. мај 2012.

Can Bonomo-post za Evrovizijskog slatkiša

On je za mene pravo otkriće koje je došlo iz Turske. Osvojio me je svojom fantastičnom i najboljom pesmom "Love Me Back" i njegovim šarmantnim osmehom:).

Can (čita se Džan) je rođen 16.5.1987. godine, u Izmiru,u Turskoj. Njegov prvi album pod nazivom "Meczup" ("Rastrojen") izašao je prošle godine. Prošle godine je dobio "Golden Butterfly" ("Zlatni Leptir) za najboljeg novog izvođača. Ove godine će predstavljati svoju zemlju,Tursku,na Eurosong-u u Bakuu,Azerbejdžan.Pa srećno!!!

Omot njegovog prvog albuma "Meczup".
Stvarno sjajne pesme nalaze se na Canovom prvencu.










Ovo mi je jedna od najomiljenijih kadrova iz spota za pesmu "Love Me Back"...tako je slaaadaaak!!!










Oduševljava me njegov stajling! Tako je cajual!!! :)











Spot za pesmu koja će predstavljati Tursku "Love Me Back":)))...

I spot za "Meczup"...

...njegovo đuskanje u ovoj pesmi je još jedan od razloga zašto ga toooliiikooo gotivim,pesma "Ali Baba"...










   ...sam naslov "Şaşkın" ("Zbunjen") opisuje mene:)...












..."Opium" sjajna pesma...














..."Ayıl"...Lalalalalalalalalala...ako vam ovo ne znači ništa poslušajte pesmu:)))














Teşekkür ederim:)

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)