понедељак, 21. мај 2012.

Najoriginalniji face statusi! LOL!

-Rođen sam inteligentan, ali me škola uništi!

-Danas ne učim ništa, jer juče nisam učio ništa, pa nisam još završio!

-Deco iz muzičke I i III godina, nemate danas 2. i 3. čas, bolesna
sam...Profesorka.

- Moja mama voli kad se ja vratim u sedam ujutro iz grada, jer onda joj
kažem da l' je hladno napolju i kako da se obuče.

-Profesore, otvorim ti ja knjigu da učim, kad ono dlaka i meni se zgadi...

-Molim komšiju od koga kradem wireleš da ga već jednom isključi...inače mi
propade junski rok!

-'Ladno sam u ispitnoj prijavi gde piše 'status studenta' napisao 'single'!

-Moj cimer je toliko bogat, da kada otvori eurokrem ne oliže poklopac.

-Za moj večerašnji izgled pobrinuo se Rubin Kruševac!

-Nisi ti uslov na faksu, pa da te jurim mesecima!

-Izvrn'o sam se k'o "Kosta Konkordija"!

-Nema te, bre, k'o fudbalera na balkonu ispred Skupštine!

-Kada je Bel otkrio telefon, imao je dva propuštena poziva od Čaka Norisa.

-Od sutra sam, Bože zdravlja, na bolovanju!

-Na poslu mi je bilo teško samo prvih 10 godina! Posle sam se navikao!

-Ja sam čovek budućnosti.Gde god pitam za posao, kažu:"Dođi sutra!".

-Debeo, bradat, nema kola, radi jednom godišnje... Deda Mraz mora da je Srbin!

-Milka je dokaz da naše krave mogu samo u inostranstvu napraviti karijeru.

-Napolju je toliko hladno da sponzoruše i u "juga" ulaze!

-Ušao sam na Fejs čisto da vidim da li pada sneg napolju!

-Smrzo' sam se! Toliko je hladno da i pingvinima treba antifriz!

-Starije tetke su dolazile do mene na venčanjima, gledale ispod oka i
kokodakale: "Ti si sledeći!". Prestale su kada sam počeo da im radim istu
stvar na sahranama.

-Na prodaju venčanica,nošena jednom - greškom!

-Meni će na svadbi svirati grupa YouTube, nema pesme koju oni ne znaju!

-Koliko sam jaja jutros pojeo,sramota me je kokošku u oči pogledati.

-Šta kaže Švarceneger svojoj ženi kad završi s ručkom? "Astal da blista,
baby!"

-Najveća trauma iz detinjstva: "Mama, jede mi se nešto slatko." -"Imaš
jabuke!"

-Čokoladna bananica... Jedina stvar na svetu gde poželite da izvučete deblji
kraj

-Bog sve vidi... Zato pop vozi džip sa zatamnjenim staklima.

-Stalno idem u džamiju, ali nikako da nađem moj broj cipela!

-Najviše mrzim kada ne prosledim one lančane poruke, pa umrem sutradan.

-Neću da umrem ovde, pa makar crkla!

-Upozorenje na EU puzlama: "Nepodobno za decu ispod tri godine, jer mogu
progutati Sloveniju".

-Ako je bilo krađe na izborima, neka zovu ministra unutrašnjih poslova!

-Koštunica poslao pismo Nikoliću, jer ne veruje u telefon i ostale
zapadnjačke novotarije i sokoćala.

-Od ponavljanja izbora najviše će profitirati Romi - dobiće još po 2.500
dinara!

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)