субота, 10. новембар 2012.

Ukrašeni nokti-Još ponešto od mene

Kupila sam nekoliko vrlo korisnih stvarčica za ukrašavanje noktiju i napravila ove cool dizajine, prosto sam se zaljubila u neke :D
Evo dva zadnja dizajina nadam se da će vam se svideti:
Ovaj sam "ukrala" od cutepolish (klikni "cutepolish" za video) hehexD Dizajin je extra za žurke i veoma je glamurozan, obožavam ga♥♥♥
Reći ću samo šta je potrebno i koliko vremena i koliko jeteško:
POTREBNO:osnovni lak*, pink lak (golden rose), plavo-zeleni lak (miss sporty), svetlo plavi lak (golden rose), crni lak (golden rose), beli lak (golden rose), lak sa šljokicama (miss sporty: sparkle tuch), lak za matiranje** (miss sporty: check matte), dotting tool***.
TEŽINA: 7+
VREME: 20-30 min.
Plan B nokti, super su ali i jako teški za kreiranje.
POTREBNO: osnovni lak, crveni lak (maxfactor), crni lak (g. rose), beli lak (g. rose), završni lak****, dotting tool.
TEŽINA: 10
VREME: 40-60 min.






*osnovni lak ili base coat, za mene je preskupo da uzimam O.P.I. lakove (1.000 din. kom.) ili neke druge skuplje od 500-600 din. pa koristim običnu podlogu za frenč manikir efekat je isti a cena je pristupačnija (200 din.).
**lak za matiranje-meni je baš cool, kada se premaže daje mat izgled bojei brzo se suši (30 sekundi)
***dotting tool ili spravica za tačkice, sa jedne strane je mala kuglica a sa druge savršeno takna četkica. Baš  je gotivna.
****završni lak ili top coat, slična priča kao i sa base coatom, preskup je pa je koristim onaj najobičniji od 100-150 din. ali se jako teško suši i umulja mi se sve što sam napravila pa sam i prestala da ga koristim.


Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)