четвртак, 22. новембар 2012.

Kako te mali žuti zeznu...

Kineske prodavnice...na hiljade u našoj zemlji...po hiljade malih žutih koji prodaju proizvode njihove rodne Kine za tlista dinala... Da, ja jako gotivim Kineze, a njihove prodavnice još više! Kod njih važi ono: "Kol'ko para tol'ko muzike.". Znate onaj "miris" kineske robe kupili mi kod njih papuče extra, toplo da greju noge kad dođe -100000000000000000000000000000000000000 stepeni...dođe zima -1000000000000000000000000000000000000 stepeni one ne greju, izgubile svaki oblik ali smrdeeeee...Ali šta hoću ja 250 dindži sve ove tri odvratne stvari za ovkvu cenu...baš sam ne zahvalna. Tako pre jedno 2 nedelje u Erkeru (NS) otišli mi da kupimo tako neke gluposti i nadjem lepak za nokte (!!! Juuuupiiii!!! Pošto sam kupila neke voćkice za nokte koje treba da se zalepe a jedino ih lepkom mogu zalepiti...) dođem kući sva zadovoljna, reko daj da napravim tutorijal! Otvorim lepak neće da izlazi, prerežem ja bočicu ono vonja na super lepak, makaze kojima sam rezale zalepile se...WTF?! Morala sam do kraja da ga bacim da ne bih ostala bez nokta i još pola ruke eventualno i pola tela. Shittt... Kupim mi Olja jednom srebrni lak ja ga odmah namazala pošto je lak stvarno VRH, aliiii...aliiii nisam stavila base coat (a i sledeći put kada sam ga stavila bila je ista situacija, tako da :////...)  kada sam htela da ga skinem acetonom ništa, ni da se mrvicu ukloni, mislim s'e usebi "U jbt, šta ću sad?!", nadjem neku špicastu metalnu (valjda metalnu) turpiju (obožavam je!) i kao špahlom sam morala da gulim lak bilo je užasno a uopšte jeftin nekih 200 din. mogla sam uzeti isti takav Golden Rose za 80-100 din. jbg. Ali idem  i dalje kod čajneza. Super su! :D

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)