среда, 31. октобар 2012.

Još slika sa mog Instagrama @lolaajax

 Ako ste Novosađani znate o čemu se radi...Veliki znak za naš veliki shoping centar "BIG"!
 Zeleni sladoled na putu do Jovine :) Bio je od žvake jedna od čudnijih stvari koju sam pojela...zanimljivo.
 Poklon od drugarice za rođendan ^^ Fala Adri!!!







Sređivanje pribora...dosadnoooo...ali te booooje!!!!!
 Deo kod Jovine volim Norvešku, Rusiju još više...Baš mi je simpa taj kraj :-)
 Bonomo ruka. Muljala tušem. Posle se jedva skinulo. Intaligentno. Nema šta.
 Sladak prizor.
 Nešto van NSa.

Videla sam ovo u nekom Taxiju nadam se da znate ko je na slici da bi bilo nekog smisla xD

Igranje nekim starim (čitaj: BUĐAVIM) CDom.


Ja...slika s Rybakovog koncerta.

YT time!!!


I tako neke stvarčice...maskare...






I da me pratiš, znaš! xD
@lolaajax

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)