недеља, 29. април 2012.

mytop10

Ove nedelje sam malo požurila jer ne verujem da ću sutra stići da nešto objavim,pa bolje je da malo poranim nego da kasnim,to me izluđuje.Svake nedelje se nešto novo nalazi na mojoj top 10 listi,paaa...Hajde da pogledamo!

10.Ricky Martin-Que Mas Da
9.2ne1-Fire
8.Witney Houston- Will Always Love You
7.Lana Del Rey-Kill Kill
6.Britney Spears-I Wanna Go
5.Can Bomo-Love Me Back
4.Lana Del Rey-Gramma
3.Ricky Martin-Loaded
2.Britney Spears-Criminal

I sada,naravno to divno,predivno,prvo mesto!!!Ovu pesmu sam čula sinoć i,moram vam priznati,na prvo slušanje mi se i nije nešto sviđala,ali sada,ne mogu da je prestanem slušati...ah,da,dosta brbljanja,pređimo na stvar.

1.Paulina Rubio-Boys Will Be Boys


Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)