субота, 14. април 2012.

Karolina & Sky Wikluh:Kraj-Spot+tekst

Lepa Karolina Gočeva u pesmi ,,Kraj". Uživajte! ;)

Tekst:
Sky Wikluh:
Ou,slušaj vamo slušaj to,ou!
Karolina,reci da je kraj sad!
Karolina:
Ne mi nikada nismo bili ta prava stvar.
Mozda nikada nisi zeleo ovakav kraj,
Malo je kasno i mnogo je smesno.
Nema potrebe da se izvinjavas,
Da li zaista mislis da me zanimas bar malo?
Izvinjenje posalji nekome kome je stalo!
Da li stvarno mislis da cu tesko da se snadjem?
Pogledaj bolje,bez tebe je mnogo sladje!

Refren: x2

Ne vrede reci-samo cu se smejati,
Jer ti si baby uhvacen u prevari
I mozda mislis da cu patiti,
Al' varas se,znaj,
Jedva sam cekala kraj!

Sto me briga gde si nocas bio to,da l' sa njom?!
Nisam bila sama to je sigurno,iskreno.
Iste noci,on je bio sa mnom
Zamenio tebe,zamenio samo tako!
Neka te sa njom i ona ce shvatiti,
Za tobom baby niko nece patiti,pratis li?
Samo se nadaj,veruj mi,bledis,
Shvatas i sada-nista ne vredis!

Refren: x2

Jedva sam cekala kraj,
Hvala ti stvarno jer ti nisi taj!
Znam da nije ti pravo sto najzad te znam.
Jedva sam cekala kraj!

Refren: x2

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)