петак, 23. март 2012.

Sta kaze covek zeni kada ga ona napusta???


Šta kaže čovek ženi kada ga ona sa koferom u ruci ostavlja zbog drugog?
Ateista: „Ne verujem!“
Budista: „Samo da si ti sretna...“
Katolik: „Ja sam kriv!!!“
Jevrej: „Vratiću ti!!!“

Pravoslavac: „Samo da je naš.“
Agnostik: „Zašto nemaš obojicu?“
Musliman: „Jedna manje više.“
Melanotik: „Ubiću se!“
Zlopamtilo: „Ubiću te!!!“

Ne zaintrovan: „Dobro.“
Pesimista: „Znao sam!“
Optimista: „Uzmi ključ za svaki slučaj...“

Realista: „To je moj kofer!!!“
Naivac: „Kad se vraćaš?“
Racionalista: „Nemaš argumenat!“

Skeptik: „Jesi li sigurna?“
Romantik: „Ali ja te volim!“

Filozof: „Zašto baš danas?“
Pravnik: „To će te puno koštati.“
Bankar: „To će me puno koštati!..“
Berzijanac: „Kolika mu je plata?“
Liberal: „Konačano slobodan!“
Komunista: „Dužan sam te deliti...“
Zeleni: „Idi biciklom!“
Social demokrata: „Poštujem tvoju odluku.“
Slovenac: „Samo da nije hrvat!“
Hrvat: „Samo da nije slovenac!“
Albanac: „Samo da nije srbin!“
Bosanac: „Marš u pi***  materinu!!!!!“

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)