петак, 23. март 2012.

Fore s neta

       Fore s neta

"Na pitanje: „Ko je bio Mocart?“ duhoviti posetioci internet sajta Vukajlija, rečnik slenga, odgovaraju: „Svestrana ličnost. Čovek koji je komponovao muziku za Nokiu. Inače, bio je poslastičar i izmislio je Mozzart kugle. A voleo je i da se kladi...“



"Slavna Vukajlija. Ima glupih stvari, ima bezveznih, ali ima i jako puno brilijantnih. Neću previše dužiti, samo odite tam pa vidite sami. Samo jedno upozorenje - ima ponešto napisano i na ćirilici (iako smatram da svako, ko kolko-tolko drži do opće kulture zna ćirilicu)."



‎- „Jel’ imate kartu?“
- „What?“
- „Kartu, molim.“
- „Excuse me?“
- „Kartu!“
- „I don’t understand.“
- „Your ticket, please.“
- „Sta?“



Pošto je vrijeme novac,ne gledam u sat,nego u novčanik i mogu vam reći da je tačno 00:00 h… 


Tata:
Hej, ja sam nov na Facebook. Prihvati moj zahtev za prijateljstvo.
Sin:
Napravio si Facebook nalog? WTF!
Tata:
Šta WTF znači?
Sin:
Oh, to znači Welcome to Facebook. I usput, ne piši na mom zidu molim te.
Tata: Na kakvom zidu ? U tvojoj sobi? XD





On:Prekidamo!
Ona se vraća u kuću i čuje se pucanj.
On:Ubila se?!
Ona: Ma ne,otvorila sam šampanjac!! :’3



Pitali Italijana sta ce zeni pokloniti za 8 mart on ce: Cvece….
Pitali Nemca sta ce zeni da pokloni za 8 mart on ce: Zlatno lance….
Pitali Srbina sta ce zeni da pokloni za 8 mart on ce: ku*ac ce poklonim…
Odjedamput svi se pogledase i rekose: Ovi Srbi prost narod, ali dobar poklon….XDDD

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)