петак, 7. јун 2013.

Zašto sam se ošišala (Podrška deci sa rakom)

Imala sam mnogo hejtova na račun moje frizure iako kontam da niko od vas nije video moju frizuru (postaviću jednu sliku na kraju posta).
Sve je počelo prošlog maja pogledala sam video na YouTubeu devojka se ošišala da bi donirala kosu u humanitarne svrhe deci sa rakom. Kod nas takvih humanitarnih akcija nema, većina devojaka plaču kad im skraćuju samo krajeve a ne da im obriju glavu. Ja sam odlučila da ću se ošišati. Ali tek pred kraj školske. Ipak me bilo frka od nastavnika. Ali ispalo je super. 7. juna (2012.) i zvanično sam "skinula" svoju kosu. Ošišala sam se na četvorku (sada sam na dvojci) :) Osećala sam se mnogo dobro, lepo i humano. Solidarisala sam se sa njima. Oni nisu bili jednini koji nisu imali kosu. Do februara ove godine nikome nisam rekla pravi razlog svog šišanja. Kad god bi me neko pitao zašto sam se ošišala odgovorila bih sa "Može mi se.", "Htela sam.", "Bilo mi dosadno."...itd... Sada sam ponosna na to što sam napravila. I evo danas je i zvanično mojih godinu dana bez kose :')

Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)