недеља, 9. септембар 2012.

Znaimljivi YouTube kanali

Evo ovako ljudi moji, ovde su neki YT kanali na koje sam ja prijavljena i mislim da su genijalni, što ne znači da jesu. :/ Namerno neću stavljati kanale tipa nekih kanala mojih omiljenih pevača, probajte sa ovim manje poznatim. Eto, recimo predložila bih vam da se prijavite na:

Moj kanal (naravno :P)
I OVAJ, nije moj ali meni je extra! Super je za sve limene. Ako razumete šta želim reći.

Ok, ovaj mi je strava i potpuno sam postala, ono, da ne kažem ovisna, ali kad vidim d' izašao novi video odma' puštam. Lik je genijalan, Luka se zove, mislim da je iz Zagreba (Hrvatska). Koliko godina ima, ne znam, šta on radi u životu, ne znam, to ako vas nešto zanima o njemu pitajte njega ja o njemu ništa veliko NE ZNAM.
Luka's Video Channel (Ma nemoj!)

Sledeći jeeee...hmmm...Da! Ovo je najbolji kanal na YouTubeo o sređivanju noktiju, devojka je jako talentovana i meni se sviđa bukvalno sve što napravi. Sve je tako lako napraviti u samo par koraka a izgleda sjajno!
cutepolish

Još jedan super kanal za ljubitelje metala-BANE je mladi Novosadski metal bend, sjajni su poslušajte pls!
banedeathmetal

Kanal sjajnog francuskog komičara Remia Gillarda, mnogo smešnih videa pogledajte!
nqtv



Нема коментара:

Постави коментар

Nemojte psovati,vređati na nacionalnoj osnovi i omaložavati. Nećemo se mrzeti važi? Hvala ;)